'Ditt inkompetenta dökött!'





Jag kom hem från stan idag. In imorgon igen. Tror jag =)
Idag kom det en Bogartspekulant hit, och hon ska troligen köpa honom. :/
Men han kommer nog få det bra. Han ska ha någon som har tid för honom.

Jag har kommit fram till att sår, blåmärken och liknande,, att göra sig illa,
kommer i perioder ^^
Jag har inte varit klantig på säkert en månad. Men nu senaste dagarna,
har jag fått minst fem småsår på händerna, hud avskrapad på armen
och blåmärken efter element x) Bara för att jag lyckades ramla av sängen hos
Natalie, slå armen i ett element och fastna (A) (Y)

Natalie, McBean och promenad på stan gjo
rde min dag igår i alla fall :)

Och nej, ni ska inte ta mina åsikter så bokstavligt. Som vissa har gjort.
Visst tycker jag att folk kan ha förhållanden. Självklart.
Men jag persoligen gillar inte tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0