Action

Senaste dagarna nu har utvecklat sig aningen konstigt.
Ångest javisst, men inte mer än vad jag har vid nyktert tillstånd.

Vad är egentligen meningen med att ha folk runt omkring sig?
Visst, jag vet att andra personer kan få mig på bra humör och hjälpa på min väg att utvecklas.
Men ändå, jag klarar mig ganska bra utan folk..
Jag menar inte att jag skulle vilja låta bli att vara med vissa människor här i livet.
Men jag menar inte heller att jag skulle gå under utan dem.
Möjligen min bror då. (Och någon mer ur min familj)
Men där är det mer att jag skulle inte klara av att veta att han inte finns.
Jag träffar honom inte så ofta ändå..
Visst jag skulle inte klara att det inte fanns några människor alls på planeten.
Jag syftar nog mer på att ha så otroligt många runt omkring sig hela tiden.
Jag kan ha en eller två personer som jag kan dela saker i mitt liv med.
Men jag klarar inte av att massor med idioter ska få ta del av mitt liv. It's mine, I wantz it for me :>

Jag vill vara glad över att det är fint väder ute och att det snart är sommar, men idag kändes allt bara grått.
Jag är massa hungrig också :/ Ge mig mat vettja :D

xoxo L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0