When to grow old?



Jag och Natalie är i stan. Jag hjälper henne att packa. Hon ska flytta till centrum =)
Typ inte ens 50 meter från busstorget :P

Jag förstår mig inte på förhållanden. Jag gör bara inte det.
Varför leva med en annan människa, bara hålla sig till en person?
Ingenting bra kommer av det i slutänden.
Endorfiner utlöses, sen blir det bara ledsamhet kvar.
Då har man bara sig själv och sin olycka.
Och det här med självständighet. Varför är det en så stor sak
att vara självständig? Alla borde vara det. Det är så det ska vara.
Vi ska inte gå och vara beroende av andra.

Pff I tell you.
Vi har bara oss själva, och det är ingenting vi kan ändra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0