Vill inte veta, orkar inte tänka mer.

Jag sitter hos Nats. Hon stack iväg till Frösön.
Tre timmar senare är hon fortfarande där.
Hoppas hon hann med bussen som gick för tio minuter sen..
Jag kan inte ringa heller, min teleflon är hos Hasse.
Men han skulle ge mig den imorrn =)
Ja.. Fredag var i alla fall fail.
Vi var hos Andreas på Frösön och jag blev för full.
Sen gick vi in till stan. Visst, det var väl en underhållande kväll.
Men min dysmorfofobi blev ju inte bättre x) Äckel kan du vara själv.
Men igår var mest fail ;D Jag var nykter helt ensam ^^
Fest hos Erika för hon fyller år idag :> Alla jag kände var fulla ^^
Men jag skrev till Natalie och bestämde att vi skulle titta på film =)
Haha, när jag väl hamnade i Svenstavik så somnade vi efter typ 10 minuters filmtittande ^^

Natalie har i alla fall inte kommit hit än. Hon lär väl ha missat bussen xD
Respect



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0