Lovisa, invented for life

Jag har varit i Nysätern i ca 2 veckor nu. Med ett upphåll på tre dagar.
Första veckan var ganska tråkig. Första dagen jag var där var det some dudes som ville ha med mig på fest. Sure thing. Sen har det inte hänt mycket mer. Det var ett par ridturer, sen har jag gått runt på gården och skött om hästarna.
Jag och sävelJens har gått och blängt på varann.. Han gillar inte mig något vidare. Jag har inte gjort honom något,
han bara stör sig på att jag befinner mig på hans gård. Fan jag jobbar ju där ju. Jag tycker att han kan acceptera det. Jag gör ju honom en tjänst också. Om inte jag hade vart där hade hans pappa varit tvungen att fixa allt, och han hade antagligen behövt Jens hjälp då och då. Jaja, han och hans bror. Bitter och Butter, sköt er själva! :)
Sen har vi ju sista veckan. Drama var det där.. Jag drog med Martina till Nysätern. Samma dag vi kom dit hände en olycka.
Med tanke på andras privatliv tänker jag inte skriva om det, men det var ingen rolig upplevelse. Allt har blivit lite uppochnervänt sista tiden. Sen, några dagar senare, fick jag och Martina händerna på ett par liter vin. Jejj.....
Jag skämde ut mig inför min chef big time. Tabledancing for life. 
 
Idag var jag och lite människor och badade. Jag har sovit kanske 50 % av dagen. Jag har inte sovit många timmar sista veckorna..
Imorrn ska jag till den ärade staden Östersund. Hör av er! :D <3

Make love not war.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0