What Else is There?

- Var förra sommarens låt ^^
När jag var i Nysätern. Och jag ska dit imorrn :S:S:S
Jag är livrädd. Jag kan inte förklara varför, jag bara är det.
Förra sommaren var en katastrof.
Mobiltelefonen är en också..
Jag ska aldrig mer ha med min telefon när jag dricker.

Gah, jag vill att någon räddar mig från detta.
Jag är också rädd för vad jag kommer säga till person X när jag kommer dit.
Jag kommer säkert slå honom ^^ Det skulle vara kul, men inte så moget kanske..
Jag vet inte om jag ska vara sur på honom, eller låtsas som att ingenting har hänt.

Jaja, jag har i alla fall köpt Schwarzkopf's OSIS+ Dust it på forhair.se idag :>:>
Sävelblogg kunde inte ladda upp bilder nu :(

Peace, love and flowerpower  V






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0