Hur kan det vara försent att säga som det är

Surrealistisk dag idag :O Jag har varit vaken i snart 30 timmar utan sömn.
Allt jag gjort idag, jag är inte ens säker om de sakerna har hänt. Så borta är jag.
Men jag kan ändå inte sova. Jag har försökt... Men på skolan kunde jag allt x)
Fasen vad jag är bäst :D
Jag blev ju lämnad av Erika, hon skulle hämta något, men hon blev borta i typ en halvtimme..
Du kan ju inte lämna mig i det där tillståndet! :O Såklart att jag somnar då ju (A)
Så jaa, jag vaknade av att några stod och spelade pingis. Jag hade säkert snarkat :D
Underbart! :D
Mään, jag mår ganska bra idag ^^ Min lärare tycker att jag ska uppsöka kurator,
men det tyckte minsann inte 'nLovisa.
Mina tankar är mina tankar, och jag tänker inte dela med mig av dem.
Haha, det är ett privilegium att få höra Lovisas tankar ;)

Men jag lär väl inte kunna sova i natt heller "/
Så jag kommer väl vara ännu mer död imorrn än idag x)

Nu ska jag åka till Reveljens och boka teorilektioner :>

http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk
I'm still lovin' it :D


Jag tar vad jag behöver, och inte vad jag får



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha förlåt snarkarn :D

2009-05-27 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0