Män, is the SHiT

Jaa.. Fredag var ju en bra dag :) Jag vaknade på morgonen, hade färgat håret. Det var misslyckat, men ändå.
In till stan och köpte mer färg, met some people. Sen hem till Erika. Emilia var där också :)
Phett nice kväll ^^ Vi drack lite, och Emilia fick sitt hår färgat. Apcoowlt :D
Sen stack vi till Jamtlibryggan. Haha, cptråkigt. Så vi gick på Mickey D och käkade. Jag åt milkshake ohyeah (A)
Jag ringde inte många igår faktiskt x) Ovanligt för mig, men jag pratade länge med de jag väl ringde i stället xD
Ohyeah på mig.
Underbart! :D
Lördag hände inte mycket.
Vaknade, följde Erika och Jonas på stan. Satt i Badhusparken i 10 min, sen åka buss till Svensta.
Där var det massa folk. 'Våryra' tydligen.
Med det menas att det är RABATT :O På AFFÄRER :O i SVENSTAVIK :O
omg I tell you :)
Ja, sen var jag hemma.
Natalie var i stan utan skjuts till Svensta, så jag var en snel medmänniska och hämtade henne :)
Peace 'nd respect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0