Thieves and beggars

Hej hå. Idag har jag skrivit två engelska-uppgifter och gjort
klart en påbörjad svenska-uppgift :)Nu har jag börjat på en
till engelska-uppgift och tillbringat mina lediga minuter att
grubbla över att jag ska skriva en textanalys modell avancerad :S
Och ett svenska-tal! D': Save me! Jag hoppas att det ska gå bra.
Jag längtar tills det här är över och jag har klarat av det och jag
bara kan supa på studenten och känna att jag har åstakommit något :>
Imorrn ska jag fortsätta med engelskan och sen när jag känner att
jag har varit extra duktig, ska jag gå ner och sola solarium på Svensta :)
För jag ska vara brun till studenten :D För jag ska ha hetaste klänningen :D


Kommentarer
Postat av: minii

duuktig tjej jag e så stolt :D

2010-04-25 @ 22:05:15
URL: http://luukskywalker.blogg.se/
Postat av: Louie

Naw <3 Tack sötnos! :)

2010-04-26 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0