x_x

Detta inlägg tillägnar jag Therese Thurhagen. My one and only <3
Jag har aldrig blivit så glad att se någon i hela mitt liv
som jag blev när jag såg henne igår!
Fuckin' amazing! :) Det finns ingen som kan 
få mig att må så bra som du :) <3

Idag har jag tillbringat min dag med att vara bakis, 
titta på filmer, ha två ickefungerande fotar,
varit hungrig samt upptäckt ett fett blåmärke på armbågen.
Nice!

Jag har blivit en sån person som aldrig säger till om någontng är fel.
Jag var så förut. Sa jämt vad jag tyckte. Men
jag antar att bränt barn skyr elden.
Varje gång jag sa om jag tyckte någonting var fel,
så förlorade jag på det.
Nu säger jag ingenting. Jag bara fortsätter
och låtsas som om allt är som det ska.
Jag hatar det.


In my heart :)


Kommentarer
Postat av: gigerdigigerdy

<3 fan va gulligt :)jag blir helt varm i hjärteroten!

2011-09-01 @ 08:17:41
URL: http://kissmeunded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0