Don't

Jag har hållit mig i svensta ett tag nu. Jag orkar inte vara i mitt
verkliga liv just nu. Allt där är så.. verkligt? Jobbigt.. Så jag har
jul i Svensta i stället. I Söndags kom Lena och skodde hestarna!
Yey I say! Så I måndags var jag ute med Norsken och Indy en
sväng :'D Igår var jag ute med bara Indy. Härligare häst! <3
Han är inte lika nervig som alla hästar jag någonsin har suttit på
haha. Sirocko var ju helspattig på slutet och Norsken, ja han
kallar jag bara jävligt krävande. <3 Jag ska förövrigt ut med
honom en sväng imorrn, får se hur det går. Jag lär väl ramla
av och bryta höften ;>

Nu ska jag slå in klappar :D

I'm just a hungry girl,
and you taste so sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback