Escape Me

Jag ska ut och skotta snö åt morsan nu. Det snöar och det
känns aningen värdelöst att skotta då :P Men jag ska hem
till min kära lägenhet idag och vara där över helgen :> Så
min mamma tyckte att att jag skulle skotta det mesta haha,
så att hon slipper :P
Well well, jag var på Dollarstore igår. Jag skulle handla skivor
så att jag kan bränna Vista. Min dator kom med XP, hemska
tanke
att använda :S Men jag kom ut från dollar, 500 kronor
fattigare och de hade inga skivor x) Haha, jag skyller på att
jag inte har varit där på evigheter och då får man handla lite
extra? x)
Och jag har kommit på att Sheldon i The big bang theory är
attraktiv! Haha (A)
"I weep for humanity" <3

Hmm, skotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0