She was hot

Idag insåg jag att jag har beställt framkallning av ca 700 bilder :P
YEAH! Massa pengar där :P Sen massa pengar till hovslagaren.
Pank Lovisa äter ris och tonfisk resten av månaden. Win! <3
Haha och jag fick höra först igår symptomen som den här parasit-
smittan åstakommer :P Haha jag skrattade vill jag lova :P
Östersund- rännskitastaden! WOOP! Tur att man har KUNGligt
immunförsvar :> Som i Osmosis Jones, filmen :P Haha den är
bra förövrigt :) Ladda ner, check!
Nu ska jag äta mat för att jag är hungrig. Sen ska jag städa min
svinstia till lägenhet. Phett. Men jag skyller på att jag varit bakis
i fyra dagar och inte orkat göra någonting åt det.. Förutom att
panta :D Jag tjänade 39 kronor på ölburkar! Yey! :D (Kanske
fanns några 6pack groggvirke -Powerking- där också, men :>)
Snart är det jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0