Sun Again

Jag hoppas att mina grannar inte är hemma. Men jag har för mig
att det var mörkt vid typ åtta, och jag har minsann inte hört någon
dörr öppnas och stängas. Kanske beror på att jag spelar ganska
hög jagstädarochdiskarochgörandraroligasysslor-musik :> därav
förhoppningen om att grannarna inte är hemma.
Men ja, jag har diskat i fan fem timmar nu. Eller, jag har diskat,
väntat att det torkar, diskat, väntat att det torkar.. men allt som
allt har det tagit fem timmar :P Jag har även städat lite emellanåt
men det behövdes inte mycket. Disken däremot, huvva. Jag tror
verkligen att jag inte hade något diskat i skåpen haha.
Så nu ska jag placera ut alla mina nya grejer jag köpte i Söndags :D
Höjdpunkten :'D Och massa värmeljus<3
Och jag hoppas att min nya dator kommer imorgon! :D<3
Imorrn blir det kalas hemma hos mig, evrybody velkome! ;>


I'm not a stupid girl.
Don't call me stupid.

I'm just a fragile girl.
And you are so strong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0