Suck it up

Igår beställde jag julklappar för 3000 kr x) Haha, masssa pengar.
Och mer lär det ju bli. Jag bara gillar att ge bort saker :D Men jag
gillar att göra paket av grejerna ännu mer :'D<3 I år har jag lagt
500 kr på inslagspapper och shit ;D Haha, okej ni har min tillåtelse
att tycka att jag är puckad. Jag förstår i alla fall de som tycker det.
Men jag tycker att det är värt det :) Om det finns ett enda tillfälle
per år att visa de man tycker mest om här i världen att man upp-
skattar dem, då ska man fan lägga ner lite krut på det också! :)<3
Haha, eller jag har i alla fall det kravet på mig själv. Jag bryr mig
inte om jag skulle få ett par trädgårdshandskar i en plastpåse, men
jag ska ge bort fina paket med mycket åtanke bakom :) Well well.

Idag ska jag hem till staden och träffa Robin :) Jag har lovat att han
ska få låna min laddare till 3310an, men jag har typ tappat bort den!
Jag ska hitta den, men drygt i alla fall.
I Söndags var jag och morsan i Sundsvall och Birsta :) Det var roligt.
Inte minst för att morsan köpte saker till lägenheten för 10000 kronor!
Men också för att vi klarade en hel dag med bara ett enda bråk! Det
mina vänner är världsrekord! Haha. Illa.

Jag saknar mina tjejer, och jag hoppas att vi ses snart :) <3<3



Kommentarer
Postat av: mini

jag saknar dig med galet mycket!!

2010-12-08 @ 22:39:03
Postat av: Louie

Men hoppas du kommer på Fredag nu då iaf!! <3

2010-12-09 @ 13:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0