blöö

Nu har jag varit sjuk hela veckan :/ Inte roligt.
Jag håller i alla fall på att försöka hitta en fin bakgrund till bloggen..
Det går väl sådär :P
Jag får leta vidare och hoppas att den perfekta dyker upp ;)
Igår kom Mini <3 och hälsade på mig. Jag tycker att hon kan komma hit nuu :)
Jag har apatråkigt. Min musik är tråkig och du må komma och hitta låtar till mig :D
TessyDee var här igår också :D Vi var på sjukhuset i Tisdags.
Hon kollade upp halsen och tog blodprov.

Jag ska dit och donera blod nästa månad :D
Då är det ett år sedan jag tatuerade mig :)
Men jag ska göra en ny snart, så jag lär väl knappast hinna donera så mycket men..

Nu ska jag tvätta håret :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0