- Sirocko Broline -

Plugg-dag. Klev upp 3 på eftermiddagen x)
Gjorde läxor, duschade, handlade mat, tittade på tv. Sen ut en sväng.

Jag tycker verkligen om Finnair-reklamen :) Den med renkalven som kommit bort 
och följer en stjärna, som visar sig vara ett flygplan, för att komma hem ^^

Imorrn ska jag iväg och träffa Mini :) <3 

Och jag tycker att stora företag och likn. ska ha feedback på deras hemsidor!
Jag blir less på de som inte har det.
Tex, jag tycker att gamla Knight Rider på Kanal 6 suger. Det ska vara den nya från 2008 :)
Men det finns ingenstans att berätta det för dem :P
Surt.
Nu ska jag återvända till Harry Potter and the goblet of fire :P
 
x Lovisa

OCH JAG SAKNAR SIROCKO BROLINE NÅGOT OTROLIGT! <3 :(
Ville bara påpeka't ^^



Kommentarer
Postat av: erika

jag hade lock för öronen men nu lossnade det :D wooho go mini!

2010-01-02 @ 19:53:24
URL: http://luukskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0