Blitzed

Blä-dag. Jag är i Svensta. Morsan tvingade upp mig imorse.
Min bror behövde pengar, och jag hade på mitt kort.
Så ja, jag klev upp och körde ner och tog ut pengar.
(För jag kan ö v n i n g s k ö r a! :D) Sen gick jag ärenden på
Svensta City! Morsan är sjuk så. Hon satt i bilen och latade sig.
Och imorrn är det röd dag, så jag måste typ vara uppe 
tidigt för att komma med någon buss till stan ;(

Och jag har läst massa teori idag ^^
Mini har inspirerat mig ;P
Jag vill ha körkort nuu!

Så jag kan köra till Nysätern och rida :)
Jag bara vet att Norsken och Indy saknar mig enormt ;)


To world peace!



Kommentarer
Postat av: mini

ska vi hitta på någe i morgon ?:D typ plugga körkort haha:D

2010-01-06 @ 03:32:23
URL: http://luukskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0