Fugly bitch!

Jag och Mini gick på bio idag :) Eller, typ igår nu men :P
Asbra! Här kommer det Mini, my review; Han är det bästa sedan Jack Sparrow ;)
Helt underbar film, och jag skäms lite över att jag inte har läst någon Sherlock Holmes-bok :/Jag ska köpa en så fort jag får råd :)

Nästa biobesök Mini!; Where the Wild Things Are :)

Fan, vid halv tolv kom jag på att jag skulle cykla. Sen tog det ett tag innan jag bytt om och så.
Sen cyklade jag och lyssnade på bra musik, och helt plötsligt hade jag cyklat i 80 minuter och klockan var 2 :S
Fan, jag hoppas jag kommer kunna sova :o
Jaja, jag hoppas att de nya schemana har börjat gälla, för då har jag sovmorgon imorrn :)
Tills v. 12 iaf :/ Sen blir det bannemig inga sovmornar innan sommarn :O
Förutom helger, men det räknas inte ^^

Mini och jag såg förövrigt branden på stan idag. Fan, nedrans klunga med folk utanför biostaden det var!
Svennefasoner! [Fnys!]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0