TessyDee

[Edit:] Nu har jag diskat och organiserat om i skafferiet i 2½ timme ^^ Jag är nöjd :)
Och så har jag motionscyklat och styrketränat :) Yey, go me!

Dagens låt: Leonard Cohen - In my secret life

Idag har jag varit på stan med Therese :) Jag köpte byxor på rea (Y) Woho! och mat (6)
Jag hittade världens vackraste jävla skål på Cervera!
Men det är fattigt nu och jag fick lov att göra som De Shoppingberoende;
'Jag behöver inte denna, jag behöver inte denna' ^^ Det var svårt, men jag lyckades :)
Sen hittade vi Katja på busstorget som väntade på att få åka till Josefin. En trappa upp satt Jonas och Walle :) Sen åkte jag buss med Katja. Therese skulle äta middag med André (Y)
Nu blir det lasagne och The L-Word <3<3<3

Jajust!; Jag har blivit en enstöring :| Therese tyckte att jag var omänskligt tyst idag. Det tyckte inte jag :S Jag kände mig inte osocial. Men jag antar att jag har hållit mig för mig själv för länge ^^

Min framtida tatuering! :)
(Blir säkert massa ändringar innan det blir av men ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0