Whether you fall

Andra skoldagen idag (Y) Yey. Massa skolarbeten... Nu måste jag försöka mig på att skriva en diskussionanalys som ska vara inne imorrn :/ Bara det att jag inte ens minns vilket ämne vi hade :S Då är det illa.
Menmen. Mitt modem har inte kommit än heller. Skrot också..

Idag åkte jag till Svensta i alla fall. Sen övningskörde jag tillbaka (Y) Vi åkte och hälsade på min halvsovande bror som krävde att jag skulle köpa godis x)

Nu ska jag cykla framför ett avsnitt av L-Word och lyssna på bra musik :) God bless mute on the televisionmaskin.
(På tal om god bless Combichrist - God Bless är bra :)
http://www.youtube.com/watch?v=RryEUsEZth8&feature=related )
Hmm, kanske inte innebörden men.. Jaja.

Sen blir det nog någon äcklig middag bestående av torra quornfiléer.
Jag är inte bitter :>



Kommentarer
Postat av: minii

vad duktig du är då:D

2010-01-14 @ 14:55:35
URL: http://luukskywalker.blogg.se/
Postat av: Louie

Pff inte direkt xD Jag är inte klar med analysen än ens ;S Men snart och jag ska maila den nu snart :>

2010-01-14 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0