. .

Idag blev jag arg. Men jag ska fixa skolan!
Jag har en vecka på mig, och IN YOUR FKN
FACE när jag har fixat allt om en vecka.
(Förhoppningsvis...)

Min kära mor kom och köpte saker till mig :)
Då kände jag mig bortskämd, men jag blev
ju lite gladare i alla fall ;> Nu har jag skrivit
klart rättskunskap-uppgifterna, förberett ett
nedrans pinsamt tal! :Z Plus en Sv.C-debatt.
Jag tycker verkligen inte om muntliga uppg.
Isch isch I say. Men men, de måste göras..


..Fanns det en plats
i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort
för jag undrar så

Och jag undrar
vad som händer
i vår del av stan
Vinden håller tal
vid en hamburgebar
Den har blåst sig trött
och alla flickor har gått hem
Och du va sötare än de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0