Baby, light my fire.

Onsdag. Blähä, mindre rolig vecka. Varit i Svenstavik........... Pluggat.
Mindre kul det med :P Inte nog med att man ska läsa 100 sidor, man
måste också komma ihåg vad man läser. Det gör man ju inte ens om
man läser en jättebra fantasybok eller whatever. Jag har ju tusan  
närminnessvårigheter :/ Haha verkar det som.. Jag glömmer vad jag
läst inom en timme. Det är inte bra, för de som undrade. Jaja, jag ska
nog göra mitt bästa i alla fall :) På Fredag är det tenta och sedan
förhoppningsvis utgång med Robin :) Therese hoppas jag ska ut också! 
Mina hästar är förövrigt jättejobbiga. Särskilt Norsken. Det är han som
är hjärnan bakom varje rymningsförsök.. Eller, försök är det knappast
längre. Han har verkligen kommit på hur han ska ta sig ut och lyckas
varje jävla gång. Grr. Vet verkligen inte vad jag ska göra med honom!

Nu ska jag äta :> Maten är nog kall för jag skulle bara hinna det, och
skulle bara hinna det innan jag satte mig. Skulle bara skriva blogg lala.

Dagen till ära valde jag att ta en snygg bild på mig
i detta nya vinterland! Alla är så äckligt optimistiska
över att det kommit snö, så jag kände att jag kanske
inte ska hata de stackars människorna över deras naiva
glädje. Så i år gör jag denna dag helig. Jag bloggar med
en bild på mig. oyeah! ding ding ding? Räck ut tungan ftw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0