Facebookbook..

Det är lite tragiskt att det första man gör när man vaknar
är att väcka datorn :S Ja ja. Jag är patetisk ibland, we all love it!
Jag har i alla fall slitit i två dagar nu och äntligen (ÄNTLIGEN)
fungerar hagen! :'D När jag vaknade idag stod det tre hästar i den :D
biig woop! :) Freedom! Loveit. Så nu kan jag åka hem till min kära
lägenhet och sen ska jag gå på skolan och plugga med Robin! :) Asbra plan.
Mindre bra saker är att jag blivit aningen förkyld och att min handled inte
fungerar riktigt som den ska efter min hageskaparbravad! Haha men no biggie.
På Fredag kommer Mini och vi kommer ha det hur bra som helst <3
och jag ska dricka HB. Tjao! (mitt hår luktar förövrigt jättegott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0