Motherland

Idag har jag kommit hem till älskade Östersund(...)
Jag har hängt med Mini på stan :) Hon klippte håret.
Jättefin blev hon <3 Nu är jag hemma och min bror
var nyss förbi. Haha i en sekund typ :P That's him.
Jag har kommit fram till att fan vad vackert det kan
vara på vintern. Jag blir typ kär i världen för att det
är så vackert. Det blir jag annars också, men bara när
jag är i fjällen typ. Men nu kan till och med staden vara
vacker.. Men det är tråkigt att det är så kallt och mörkt
hela tiden :/ Jaja. På Lördag fyller sötaste Therese år<3
Jag ska baka en kaka. Haha ne men tårta blir det! :)
På Fredag blir det bara jag och min lägenhet. Och för en
gångs skull känns det jätteskönt. Jag ska rå om mig själv
och städa och baka :) Känns awesome. Mys på riktigt.
Jag gillar inte ordet mys så värst. Så överanvänt på
omysiga saker :P Haha ne men jag dömmer inte folk
som använder ordet! Men jag personligen gillar inte att
använda det. Men jag tror att min kommande Fredag
kommer att vara just mysig :)
Nu ska jag bada. Det låter som att jag badar hela tiden.
Men icke, jag fryser idag. Jag försöker att bada så lite som
möjligt i och med miljön. Men men haha det känns lite
meningslöst när man inte lyckas så bra i övrigt? Ja ja,
badaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0