XOXO

I Fredags blev jag upphämtad av Josefin och Mattias m. folk i taxi.
Där satt jag i godan ro och hade bakat muffins så blev det bråttom
till g3 halv 12 :P Well well, jag fick ju något att göra i alla fall. Sen
sov jag på Josefins soffa i Torvalla, fråga mig inte vad jag skulle dit
att göra, förmodligen för att Josefin lovade mig en macka. Klockan
halv 6 vaknade jag och mådde dåligt och ville hem. Hade inte bakat
klart tårtan :P Men jag hade inga kontanter, så busschauffören ville
inte ge mig skjuts hem :P Så jag började traska hemåt i knappt
befintliga strumpbyxor. Jag frös så jag trodde att jag skulle dö. På
riktigt! Well, well. Efter en timme stannar en busschaufför som är
'ej i trafik' och frågar vart jag ska. Jag fick åka med honom :> Fan
vad svinigt glad jag blev! Ja ja, jag satte in en dagens ros till honom
i ÖP i alla fall :)
I Lördags fyllde min babe år :)<3 Fia och Kajsa var riktigt trötta när
de kom hem till mig, de hade också varit ute på bravader under
morgonen. Så de somnade här, haha. Men de vaknade lagom tills
att Robin kom hit. Therese knäppte första ölen innan 14.00 och jag,
bakis och eländig, var en halvtimme efter henne. Sen kom Sandra
i alla fall :D Sen, taxi med brorsan till g3. Pow! Riktigt rolig kväll :)

Idag har jag varit ute och promenerat och samtidigt ordnat med
ärenden :> Efter att jag satt med bakisfeber (?) igår kändes det
bra med kalluft :D<3





Bra summering av kvällen; full, ofokuserad och suddig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0