SG

Jag har börjat lära mig lite photoshop ;>
Ikväll ska jag och Terrorese ut och göra staden!
Kul kul. Roligare om ERIKA OCH EMILIA kunde vara här :(
Men men, kul ändå x)

Och ikväll är det någon anti sverige demokraterna-demonstration i Östersund.
Orka -.-' Trodde ni att det skulle hjälpa på något sätt?
Visst är det jättesurt och oj jättejobbigt, men nu sitter de i riksdagen iom
att de har blivit valda dit genom demokratin. Inte mycket att göra.
Demonstrera hur mycket ni vill, men det lär knappast göra skillnad.
Det är ni som förlorar en kväll av ert liv.
Demonstationer är meningslösa. *Bitterfitta*


Men snart sätter vi igång med Tezzys projekt :)
Det blir nog bra tror jag :) Jag tror på dig T! <3

PS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0