Body

Nu har jag tränat ganska hårt :) Eller, egentligen inte
hårt alls. Jag började ju träna för typ två veckor sen
så, men hårt för mig :) Intensivt cyklande i 25 minuter.
Och lite styrketräning :) Haha, tråkigt för er att läsa men
sjuk skönt för mig att skriva! :) Känner mig jätteduktig.

Idag gick jag iaf på stan för att besöka navigatorcentrum
angående utlandsjobbet jag funderar på till hösten :) Men
jag träffade Erika innan och vi ströfönstershoppade hela
dagen istället haha :P Gick i massa affärer och sa typ hela
tiden "Hit må vi gå när vi får pengar, den här ska jag köpa"
Haha, typiskt oss. Vi är shopaholics big time :> Robin var
med i början också, men han drog sig mot mataffären efter
ett tag och flydde sedan fältet :)
Peak-skorna jag ville ha finns inte kvar i min storlek på
Scorett nu iaf. Plus att de tydligen är fodrade och det är
därför de inte beställer in fler. Men de skulle kolla när jag
kom tillbaka den 25:e om de fanns i någon annan affär :)
Men om de är fodrade känns det så onödigt att köpa de nu.
Jag köper hellre sommarskor nu och höstskor till hösten ;)

Jag har typ viljat ha Katherine Moennigs kropp aslänge, men
jag har insett att jag bara vill ligga med henne ;) haha


Det här är mer drömfiguren!


Eller typ:


Mums :) Beach 2011? Haha, mer typ vinter 2011 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0