Cab

Jag har i princip alltid converse. Men nu helt plötsligt
har jag börjat tycka att såna här skor är snygga! :o
Dessa heter Indy från Yellow Cab. (Hittade dem på Heppo.se)
(Jag kände att jag bara vill ha dem, och min pålle heter
ju Indy så jag tycker att det är ett tecken ;D)
Men just nu har jag siktat in mig på ett par liknande skor
från Peak. Jag hittar dock ingen bild på dem, men de finns
på Scorett! Jag är helt såld på dem!
När jag började med lchf sa jag att när jag gått ner 10 kg
ska jag köpa dem. Och det är bara typ 4 kg kvar! :)
Så jag tror nog att det blir av nu nästa gång jag får pengar!

Kommentarer
Postat av: Abdulelizabeth

Very informative...God Bless

2011-04-16 @ 03:12:34
URL: http://abdulelizabeth.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0