Carb

Igår blev det rödvin med Natta! :) Vi delade på en liter.
Rödvin är ju bra när man går på lchf, men Natalie den
skurken glömde bort att nämna att man inte tål lika
mycket alkohol som när man käkar kolhydrater haha.
Så där sitter jag, två glas vin och en halv grogg(spritezero)
senare och mår pyton! Jag mådde dåligt som fan. Vaknade
halv 7 och sprang på toa efter att jag druckit vatten(!) ;S
Men sen tog jag en lowcarb-macka med skinka på av Natta
och då mådde min kropp lite bättre och jag kunde sova gott :)
Jag äter ju knappt någonting numera så det är inte så konstigt
egentligen. Att jag mådde så dåligt alltså :>
Men sen var jag ju tvungen att kliva upp till 12 och åka till
Svensta :P Släktmiddag för att fira tre personer i släkten
samtidigt :P Så det var på med smilet och vaken blick :P
När jag och min kusin skulle ta 19bussen tillbaka till stan sen
såg jag Ida åka förbi i sin illgula pluttebil :) Så jag ringde och
krävde skjuts :P Hon skulle alltså också till Östersund :P
Så hon släppte av oss i centrum och jag tänkte gå och sola
ovanför biblioteket. So I did. Men först och främst hade jag
smink på mig så jag skulle försöka ta bort det. In på toan,
Sveriges kanske äckligaste toa tror jag :S Ingen tvål. Tog
bort sminket så gott jag kunde. Sen plutta i pengar till
solariumet. Jaha, då har jag lagt i fel så jag har tagit
14 minuter till solduschen! Iiik. Men men, inget att göra åt.
Jag solade i 8 minuter, det var äckligt varmt och trångt!
Jag, solduschvirgin som jag är, visste inte riktigt hur jag skulle
få ögonskydden att stanna kvar på ögonen. Så jag höll i dem
istället haha!
När jag väl kommer ut från den nedrans tortyrgarderoben,
då får jag bråttom som fan ut. Trodde jag skulle torka ihop
till ett russin av värmen. Bakis och jävlig. Så jag tar på mig
linnet och byxor och tar med mig resten ut till fotöljerna.
När jag ska knyta skorna tittar jag upp och ser en tjej med
SVEAmössa komma ut från ett solarium, som förövrigt hade
varit upptagen i 20 minuter (det lade jag märke till när jag kom)
Och vad har hon i handen? Jo två koppel till två små chihuahor!
Med två små chihuahor i ändarna! Där kommer hon utstruttandes
i mjukisbyxor, ful töntmössa och solglajjor (halv nio på kvällen)
och ser hur neutral ut som helst fast hon har haft två små hundar
i ett varmt, trångt rum med ljus som till och med människor skyddar
sina ögon för :S Jävla människa säger jag.
Ja.. jag antar att det var den poängen jag ville komma till idag :>
Ciao!
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0