EASTERMONSTER

Jag känner mig ganska nöjd :) Jag har bestämt mig för att i princip skippa shoppingen månaden som kommer bara för att ha råd med en grymt dyr present till min systerdotter som har sin namngivningsfest nu i början av nästa månad :) Jag ska lägga ut vad det var efter festen så det inte finns någon risk att min syster får reda på vad det är innan jag ger bort den ;)
Det känns ju lite dumt att min bror har två barn och jag har inte gett dem något 'dyrt' när de föddes, men jag tänker bestämt försvara mig med att jag var för liten för att både fatta att man skulle och att jag hade för dålig inkomst för att köpa nått till dem :/ Men jag ska ge dem ett stoooort påskägg i påsk! :) Hela familjen Kårwik-Mattsson/Kårwik/Zackrisson haha :D
Hahaha, roligt att jag laddade ner bilden och sen såg jag att jag tog bilden av Kenza.
Är det nån mer än jag som verkligen INTE läser kändisbloggar?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0