Horror

Idag vaknade jag med ambitionen om att träna,
städa och sen fixa med lite körkortsteori. Men
jag satte mig för att lägga in lite träningsmusik
i iPoden innan träning. Det drog ut till typ två
timmar! Sen ringer Robin och tigger ut mig på
promenad, sen kom jag hem 18 (Sov ganska
länge idag ;D) Haha. Lagade mat typ 7. Sen
nu ska jag städa lite, sen träna. Får se om jag
hinner någon teori. Hoppas!
Imorrn blir det staden med Erika, sen hem till
mig och titta på skräckfilmer :) haha jag hittade
en film med Lindsay Lohan xD 'I know who killed
me' heter den xD Måste bara se :p

Konstigt att hon ville göra den här filmen :P Hon
spelar strippa typ. Jävla Britney Spears 2.0
Båda var värsta virgins, nu helt plötsligt ska
båda två vara strippor i allt de gör x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0