Key

Idag skulle jag till stan och titta på film med Erika!
Haha, men så blev det ju inte! Disträ tjej glömmer
nycklarna i Svensta! (Jag alltså) Så vi tar det nu till
veckan istället :)
Medan jag väntade på bussen tillbaka till Svensta
igen så gick jag in på Monki. Erika sa att det var
rea där igen :P Misstag! Haha, jag köpte upp mina
matpengar :) Ett par jättesnygga, vita shorts med
hög midja som jag ska komma i till sommarn. Och
en svart klänning med lite bar rygg så att min heta
tatuering syns :D
Sen gick jag upp och umgicks med Robin ett tag :)
Vi gick en sväng runt skolan, sen stack jag ner till
bussen igen och svischade tillbaka till den härliga
byn Svenstavik. (HAHA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0