Legs

Jag vet att hon är söt men det måste bli du och jag.
Jag var ut och sprang i förrgår. Jag fick mina nya skor. Haha, inte så smart ju. Jag fick ett äckligt, blödande, varande och djupt skavsår x) Jag ser typ fett i såret. Sådär, nu vill ingen någonsin ta i mig mer haha! :) Ne men det suger i alla fall att knappt kunna gå. Imorse när jag vaknade hade det läkt när jag sov så när jag satte ner foten så sprack sårskorpan upp och.. nä jag tror jag avslutar där :)
Jag är i alla fall ambitiös och har gjort en present till Malou till hennes namnfest :) 10 timmar i sträck tog det x) Haha, men lätt värt det! Den blev asbra tycker jag :) Jag ska ta en bild och ladda upp efter 7:e :) Jag ska även ta en på det jag har köpt åt henne :) It's gonna be awesome :)
Natta tog en snygg bild på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0