Nuts

Hmm, btw; Jag har väldigt svårt att hitta mat som jag
gillar med lchf. Alltså typ såna här enkla favoriter.
Jag äter typ alltid köttfärssås till middag; enkel favorit.
Men till frukost har jag inte riktigt hittat nått jag gillar.
Men nu i två dagar har jag ätit turkiskt yoghurt med
hackade hasselnötter i :) Det brukar vara ganska
mycket kolhydrater i nötter har jag för mig (jag gillar
inte nötter så jag har ingen riktig koll på det) Men jag
hittade en liten påse på Willys med bara 1.5 kolhydrat
i hela påsen! :) (Andra dagen var det godare, första
dagen var jag inte överförtjust men jag vande mig
snabbt! :)
Enkel frukost:
ca. 1.5 dl turkisk yoghurt
ca. 2 tsk hackade nötter
Och så brukar jag ta 4 skivor ost till :) Det passar
ganska bra till tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0