Shoppingspree

Ja, som sagt var Nathalie och jag ute på stan igår.
Jag är jättenöjd! :D Fast jätterädd för att titta på mitt
banksaldo... well well, what to do.
Jag fick också mina efterlängtade paket igår, så
tro inte att jag shoppade så här jävla mycket bara
igår ;)

roligaprylar.se



Hamburgerphone!<3<3<3



Annan hemsida: METALLiCATRÖJA<3






Filmer! :) Jennifer's Body är asbra :D Läpparna på min header är förövrigt från nån poster eller nått från den filmen :P


<3


Love! <3 Jag har alltid gillat tecknade Jokern bättre än i filmerna. Inte ens Heath Ledger kan slå honom haha. Han är en av mina favoritkaraktärer, enda sedan jag var liten :)




Inhandlades igår:




JC, 29:- Skynda att fynda! :)

JC, 29:- Skynda att fynda! :)

JC, 29:- Skynda att fynda! :)


Kickspoints! ;>


Rea<3




Inhandlades på Outleten :) (Jag tog inte med byxorna för de var så jobbiga att fota.)


Orka ta bra bilder.. :>



Okej, kanske tantkjol. Men skulle bli assnygg med en marinblårandig tröja till! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0