Siba- hos oss får du fel

Att ligga och dra sig på morgonen <3 Underbart!
Jag har förövrigt blivit ganska sur på Siba. Okej att jag skrev
till dem att jag inte orkade returnera hörlurarna och att de säkert
skulle funka. Men jag tycker som så att de ska bli förtvivlade att de
har gjort ett sådant misstag och sedan skicka de rätta hörlurarna som
jag beställde, gratis! Den policyn skulle iaf jag ha om jag hade ett företag.
Men men, nu är det ju inte jag som äger Siba så..

Ikväll blir det Svensta. Min hovslagare kommer och ska sko Norsken.
Hon får aldrig tag på honom haha. Hon har försökt två gånger nu, men
han är lite krånglig :P
Well well, nu ska jag diska. Det är masssa disk i köket. Iiik!
Det blir ju skräckfilmkväll på Lördag med Erika! :) Josefin ska
också komma! Vare sig du vill eller inte Josefin! ;)


Fina tjejer! <3 Erika och Emilia


Robin och Therése :)

Kommentarer
Postat av: minii

mys :D

2011-04-08 @ 19:57:38
URL: http://luukskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0