Camcam

Sitter och gör ingenting. Har ingen ork eller lust. Ska egentligen städa ut mig från Nysätern. Men jag ska. Snart. Senare.. Haha. Men jag har hela dagen imorrn också på mig, men ju fortare desto bättre. Så jag åker alltså hem imorrn och blir hemma! :) Fast jag kommer åka tillbaka när det är en tur, men bara över dagen isåfall :) På Torsdag blir det kräftmiddag med de bästa!<3 Kommer blir gryymt roligt! :) (Om jag kan få Kjell-Emil att sätta sig ner och räkna ihop vad jag ska ha så att jag inte är blakk haha) Men det blir kanon bara att få träffa mina kära tjejer! :)
Det har varit finväder ute tills nu.. Jag har suttit inne hala dagen HAHA. Nu när jag funderade på att gå ut och sätta mig i solen så kom det åskmoln typ ;)
Men jag ska lägga in bilder från i sommar på min hårddisk tror jag. Jag har inte orkat gjort det på.. typ en månad? Illa.

Min kamera är fucked up, så bilderna jag tänkte lägga upp hittas ej. Men det kan ju bero på att det är kaos bland mina 2000 bilder som ligger på kameran istället för på hårddisken, där de borde ligga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0