Sale

Idag var jag på stan med Mini :)<3 Löövley.
Vi gick och kollade in slutrean :) Jag tror att
jag handlade upp mitt stockholmskapital x)
Illa! Men men, jag får leva fattigt där nere ;D
För att jag hittade:

Kjol, Monki - 40:-


Tröja, Monki - 40:-


Kjol, Monki - 60:-


Tröja, JC - 95:-


Skor, Din Sko - 99:-


Skor, Din Sko - 199:- (Bästa köpet idag :D)


Skor, Din Sko - 199:-


Ring, Gina Tricot - 99:- (1 av 2 av de bästa accesoarköpen idag :D)


Armband, JC & Gina - ca: 15:-


Örhängen, Gina Tricot - 19:-


Örhängen, Gina Tricot - 19:-


Örhängen, JC - 11:-


Örhängen, JC - 11:- (Röda/svarta fast de ser typ rosa ut)


Skjorta, Cubus - 79:-


Ring, Gina Tricot - 99:- (Det andra av de bästa accesoarköpen idag)<3


Halsband, Gina Tricot - 19:-


Kommentarer
Postat av: miini

snygga saker bruden:)

2011-02-02 @ 11:37:51
URL: http://luukskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0