sincity

Ja, nu har jag och Therése varit iväg på semesterresa :>
Jag insåg nyss att jag inte har bloggat :o haha jag orkade
väl inte. Även att vi låg inne på hotellrummet i sammanlagt
typ två dagar xD Men Facebookbook hann jag med.... haha

Men ja.. Vad har vi gjort.. Första dagen skulle vi fördriva fyra
timmar tills vi kunde checka in på hotellet. Så jag släpade runt
på min j*%&#¤ rullväska. Vi letade efter PunkT ShoP och efter
några timmar av lite halvmotiverat sökande gav vi upp..
Vi hittade dit dagen efter när vi fördrev tid mellan utcheckning
och påklivning av båt C: Vi hade gått runt i cirklar runt den
nedrans affären -.-'
haha :>

Sen hamnade vi ju till sist på Close-Up båten lml AWESOME.
Vi hade jätteroligt osv osv. Jag ska lägga ut bilder när jag får den
nedrans sladden av Hanna som glömde låna ut den tillsammans
med kameran x) Ja ja. Vi var iaf på Raised Fist. Jag och Therése
blev nära mos längst fram. Jag fick ställa mig bakom henne och hålla
emot från alla håll på slutet, folk var som tokiga och mosade nästan
min käraste sötnosvän!<3 Vi hade blåmärken dagen efter :>
And that's all I have to say about that.

Sen spenderade vi Lördagen med att titta på tv xD Stockholm stad
kändes inte alls lockande vid tillfället. Vi gick och köpte mat på
kvällen haha. Enda gången vi gick ut x) Illa... Well well... well..

Idag har vi åkt tåg och nu är jag hemma och tittar på film :)<3
Lat tjej har bestämt att idag är en lat dag (A)

Jag har förövrigt börjat lyssna på gamla band jag lyssnade på
för flera år sedan! :o Korn, System of a Down, The Cure osv..
Metallica har jag också lyssnat på extra mycket <3 Men de är
alldeles för älskvärda för att inte lyssna på hela tiden 8>

Men som sagt, bilder när jag fått sladd'n. Jag tror jag kanske bara
lägger in dem på facebook men...
http://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/profile.php?id=563957158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0