Soul

Tog mig iväg till studievägledaren idag efter major fiasko på fysiklabben.
(Kunde inte en enda uppgift) Så nu är jag en lättad tjej. Hon pratade
med csn och jag tror att det ska bli bra detta! :) Jag ska göra så gott jag
kan. Inte mer jag kan göra åt saken haha.
Sen funderar jag på att sluta blogga, för att folk som man känner men
som man inte vill ska läsa så lätt kan hitta den :P
Men men, det får bli en annan dag hah!
Imorrn blir det plugg, sen gå på ekowest. På Fredag blir jag och mina
tjejer fotade. I helgen blir det myshelg med mina hästar<3 Länge sedan
jag bara brydde mig om dem. Ska ta riktiga långturer med dem så att
de får sträcka på sig lite :) Ser fram emot det!

Truckerkepa är cool. (Det är coolt att säga cool istället för coolt)


Kommentarer
Postat av: mini

men söt tjej lr :D

2011-02-25 @ 00:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0