Shower

Är på höjakt! :P Mina tjockisar äter mig ur huset! :> <3
Men tror att jag har hittat någon med hö :D

Jag har varit på skolan och pluggat med Robin idag.
Fixade så att mitt portalinlogg funkar nu också :)
Så nu ska jag till att anmäla mig till kommande kurser
och tentan på Fredag! :) Vettefan hur det kommer gå
egentligen :S Men men, jag kan inte annat än försöka!

Jag var och klippte mig på Carisma i Östersund idag.
Grymt nöjd blev jag :) Ana Maria är jätteduktig på att
klippa!

På Lördag ska jag rensa ur min garderob! Haha jag tror
att jag har hälften av allt jag äger där i x) Helt proppfullt!
Så jag lär väl hitta massa shit jag trodde jag inte hade! ;D
Spännande! Mer spännande blir det när min käre bror Emil
kommer och ska riva garderoben och bygga upp den nya!
Det kommer att bli aapbra :D Plus att när han tar hit den
nya kommer också resten av det jag köpte på IKEA! :D
Pepp på Lördag! :) Fredag, not so much :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0