Sommarjobb deluxe

Jahapp! Igår kom jag hem efter en tredagarstur! Känns som att jag var borta i en vecka x) Dagarna blir långa när man har hand om fyra gäster, fem hästar, mat och underhåll i princip dygnet runt x) Men idag har det varit lugnt. Bara en eftermiddagstur med två pers.! :) fjällridning.com
Imorrn ska jag iväg igen, tvådagarstur med tre pers! Sen efter det är det ganska lugnt. Sen åker jag till Svensta på Torsdag!!! :D Sen iväg till Östersund på Fredag! :D Sen möta Robin på station när han kommer hem från Norge! (Han vet inte om att jag ska möta honom ;D) Sen blir det förhoppningsvis utgång! :D YEEEEY, jag blir glad bara av tanken att få komme hem och träffa mina UUUNDERBARA vänner! :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Upp tidigt imorrn. Men det är några som bor i en stuga här på gårn över natten och de ska komma in och låna mitt internet, seen ska jag sova! :) Jag ska lägga upp massa fina bilder också, men det är så nedrans omständigt att lägga in bilderna på datorn från kameran så jag har inte lagt över några på typ tre veckor x) Men jag ska försöka göra det på Onsdag! :) BYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0