Ampededed

Körlektionen i Onsdags - gick asbra! :) Körkortet nästa! ;)
Igår stack jag och morsan till Jamtli och hälsade på Garvsyragänget som repade :p Vi kom med fikabröd till de hårt arbetande humoristerna! ;> Sen käkade jag kebabsallad<3
Sen kom Robin förbi. Vi satte oss och lyssnade på musik nere vid minnesgärde :) Och han drack öl haha :p Det var jättefint där nere men det blåste lite x)
Sen gick vi till mig och tittade på Kung Fu Panda!!<3 Jag bara älskar den filmen! :> Jag somnade med kläderna på medan Robin spelade xbox haha! Så idag vaknade jag med massa ludd på mina svarta byxor :< Haha, skyll mig själv.
Nu blir jag uttvingad på promenad av herr Robin! Jobbigt, jag vill bara ligga inne och titta på serier och äta xD
Tur jag har en vän som honom som inte låter mig vara så ohälsosam! ;D

Ful tjej, men jag hittade ingen annan och ett inlägg är 
inte ett roligt inlägg utan en bild..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0