Drivfe

Riskettan på körskolan kl. 8 i tre timmar, sen körlektion direkt efter! Det gick ganska bra. Körlektion igen nu om en timme! :p Ja jävlar, nu hoppas jag på att det blir av med körkortet. Men det känns som att högerregeln och jag inte funkar med varann :p Och jag tänker inte ens nämna enkelriktat till dubbelriktat! :S Men men, jag jobbar på det! :p
Ja ja, när jag kom hem efter körlektionen så tycker Robin att jag ska följa honom till McDonalds på Lillänge.. Done and done :) Sen gick vi i finvädret hem till mig där Robin vände mot staden igen. Så, här sitter jag nu och kanske ska få i mig dagens första mat.. Eller om jag väntar tills efter körlektionen, vi får se! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0