Ha py börs day

Idag vaknade jag mitt på dagen. Blä. 
Jag har städat lite, lagade mat (kött med gräddstekta champinjoner! mums!) sen satte jag mig och tittade på The Big Bang Theory (the fing fang theory som jag lyckades säga igår till en förbryllad Ida) Sen tog jag och ordnade så att jag och lite kompisar ska spela kubb utanför mig och någon timme :) Awesome! Sen motioncyklade jag en halvtimme och nu har jag duschat.
Imorrn blir det svensta och en årfyllande kusin Anton!


Jag åt minsann lite blåbär och grädde till världens bästa serie :)

Kommentarer
Postat av: mini

ta inte i nu så du äter för mycket menar jag det såg farligt mycket ut på den skeden haha :D

2011-06-05 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0