Ior

Igår fyllde bästa Mini år!<3 :) Hon hade bakat massa fina tårtor och cupcakes! :) Synd att jag inte får äta sånt :( Men men, det är inte sista gången hon fyller år hahah! ;) Du får baka fler nästa år Mini!
Idag ska jag iväg på riskettan på körskolan och sen efter det så har jag körlektion. Det sura är att jag har den kl 11 och sen den andra typ halv 5... Men men, what to do :p Jag får skylla mig själv som aldrig tar det nedrans körkortet någon gång! :) Två lektioner imorrn också! Nu är det på gång :)
Jag är förövrigt hur trött som helst! Kliva upp klockan 6 har jag ingen lust att göra mer :p Igår och idag räcker :>
Jag drömde att en äcklig f.d lärare var kär i mig :o Isch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0