Norsken

Nysätern! Jag blev fullkomligt överlycklig när jag upptäckte att mitt icenet fungerade här :D Jag har visserligen en antenn till, men icenet in my heart! Första gången jag provade så fungerade det inte. Broke my heart :p Men sen, för att jag inte hade någonting bättre för mig, så provade jag igen. Woho! :)
Morsan och min moster och lite folk ska komma hit om nån vecka och rida för att prova hästarna lite innan det blir högtryck med bokningar :p Men jag misstänker att alla hästarna är snälla och inte har någon olat alls.. För att det är jag som tar hand om dem ;) Men iaf så ska morsan ta med min andra dator hit då, för förargligt nog så stänger den här datorn av sig stup i kvarten så ursäkta om jag stavat fel någonstans men jag skyndar mig att skriva ;p
På midsommarafton hade jag en grymt trevlig kväll för mig själv! :) Jag lagade kyckliggryta, MUMS, sen började jag på en bok - När ingen annan ser. Sen tittade jag på en film, The Machinist (vet verkligen inte om jag stavade rätt nu xD) Den var iaf bra men inte så originell.. Sen släpade jag fram Kjell-Emils fotölj till kaminen och eldade, läste, åt 86%choklad och hade det allmänt asbra :) Jag läste färdigt boken x) Nu har jag inte särskilt mycket att underhålla mig med men ;)
Idag tror jag att jag ska ta och rida upp på Wärdshuset med Norsken och kolla läget :) Kanske ta en kaffe om det är öppet :> FiiNVÄDER! <3

Nu blir det LCHF-frukost :) Ägg på Low Carb-bröd och mayo! ;)


Midsommarkvällen


Jag orkade inte gå ut och ta en bild så det fick bli denna otroligt osommriga bilden på Norsken ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0