Oogway

Utgång i Lördags också :p Jag har kommit fram till att man kan ju inte säga att kvällar på krogen är individuellt konstiga.. Alla är det! Varenda gång man har varit ute känner jag att kvällen åtminstonde har varit en gnutta konstig :p Men jag hade iaf jättetrevligt i Lördags! :) Jag, Erika och Sabina var ut! Det var härligt :)

Idag ska jag städa... Hela lägenheten. Ska typ städa ur mig helt från den. Jag bor ju egentligen inte här längre, betalar ingen hyra. Och nu ser det likadant ut här som innan jag städade ur mig x) Illa haha. Men jag har sex timmar på mig så det är bara till att sätta igång! ;)

När jag skaffar hund ska han heta Oogway. En ska heta Tengil också :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0