WhiteWine

Hallelå! Jag har inte glömt er :) Jag har varit i Nysätern och jobbat en sväng och sen har internet dött i Svensta :p Men här är en uppdatering på gårdagen i alla fall! :)

Igår var det 'återträff' med Vittra... Jag tror vi var 10 pers. Högst! Haha. Men men, det var tur att det var 10 personer av de trevliga personerna av klassen som var där iaf :p Vi var på After Work, sen Österäng. Haha det var nått kristet tält där och dess invånare lyckades få med oss in dit och lyssna på livepsalmer! ;D Där satt vi med öl-/cider-/vinglasen i högsta hugg och rökte och de kristna 'Vi älskar Jesus'-personerna tyckte vi förtjänade en applåd som var där! xD
Sen drog vi mot krogen. Där mötte några andra ex klassvänner upp med oss. Dryga jävlar. Vi ställde oss i någon nedrans gränd för nån skulle dricka upp innan G3... Jag blev asless på vissa av de som mötte upp oss då de trodde att de kunde spela (och trodde genom hela gymnasiet) så jävla översittare. Så jag drog innan de druckit upp. Hittade min kära vän Erika som kom ner på krogen! :)<3 Glad tjej! Hon bjöd mig på en öl sötnosen! Jag var lite småpank och hade köpt afterwork-öl innan så min lågkolhydratsdiet hade inte så mycket att säga till om igår haha x) Men men, nya tag idag! :) Sen stack hon hem och jag struttade runt själv på krogen i två timmar och gick från folk till folk som jag kände och inte kände! Raggningsreplikerna haglade förövrigt. Tror det blir så om man står ensam på krogen, jävlar vad creepy killar kan vara ;D 

Idag blir det kanske iväg på fest med Erika igen, med hennes kompis! Planerar att som högst bli salongsberusad ;> Får se hur det går, jag får ju sånna craveings på kolhydrater när jag blir full så ;p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0